لطفا صبرکنید...

امکانات پنل پیامکی

کمک پیامک هوشمند به کسب وکارها

با استفاده از پنل اس ام اس، تمرکز نیروی های انسانی خود را روی سایر کارها منعطف کنید و ارتباط مشتریان را به امکانات پیشرفته پنل پیامکی بسپارید.
امکانات پیشرفته، ابزاری کاربردی در پنل اس ام اس آلاله پیام رسان هرمز است که ارتباط موثربا مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت تر را برای مشاغل مختلف فراهم می‌کند.

  • نوبت دهی

    فرض کنید شما مدیریت یک کلینیک درمانی، سالن آرایشی و یا هر نوع کسب و کاری که نیاز به تعیین وقت و نوبت دهی به مراجعان را دارد به عهده دارید. از چه روشی برای نوبت دهی استفاده می کنید؟ جدا از روش های مرسوم نوبت دهی که مشتریان زمان زیادی را پشت خطوط اشغال می‌گذرانند، نوبت دهی پیامکی یک ماژول کاربردی برای شماست! با استفاده از این ماژول شما امکان تعیین روز، ساعت شروع نوبت دهی، ساعت پایان نوبت دهی و مدت زمانی که هر ویزیت زمان میبرد را خواهید داشت.
  • نظرسنجی

    هر نوع کسب وکاری که داشته باشید برای پیشبرد و پیاده سازی استراتژی کاری خود نیاز به دریافت نظر از مشتریان خود دارید. با ارسال نظرسنجی پیامکی، مشتریان قادر خواهند بود تا به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز با شما در ارتباط باشند و نظرات خود را به وسیله پیامک ارسال کنند. تمامی نظرات در سامانه پیامکی ثبت و ذخیره خواهد شد، از این رو صاحبان مشاغل دیگر نگران گم شدن برگه های نظرسنجی و یا خطاهای انسانی نخواهند بود
  • مسابقه

    تمایل دارید برای افزایش فروش کسب‌ وکار خود با یک مسابقه هیجان انگیز شروع کنید؟ فرقی ندارد یک برنامه تلویزیونی بزرگ داشته باشید یا یک فروشگاه لباس کوچک، برگزاری مسابقه یک راه فوق العاده برای افزایش فروش و یا ساختن خاطره ای ماندگار در ذهن مشتریان شما در هر صنف و کسب وکاری است! با استفاده از ماژول مسابقه این امکان برای شما وجود دارد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و با ایجاد سرگرمی آن ها را به دریافت مجدد خدمات و یا محصولات خود ترغیب کنید. هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیتش میتواند از ماژول مسابقه استفاده کند و یک رقابت سرگرم کننده بین مشتریان خود ایجاد کند. یکی از ویژگی های مسابقات پیامکی در مقابل سایر روش های برگزاری مسابقات، ویژگی ارائه نمودار پاسخ های شرکت کنندگان و همچنین قرعه کشی از میان گزینه های صحیح در سامانه پیامکی می باشد.
  • انتقادات و پیشنهادات

    فرض کنید شما صاحب یک رستوران بزرگ و یا کسب­ وکاری هستید که به دلیل مشغله زیاد کمتر در کنار مشتریان است، چگونه عملکرد کارکنان، محصولات و مجموعه خود را از دید مشتری ارزیابی می کنید؟ انتقادات و پیشنهادات یک راهکار عالی برای بالابردن کیفیت خدمات و حتی افزایش فروش محصولات شماست. با تنظیم این ماژول به روی خطوط اختصاصی کسب‌وکار خود و با تعیین کلمه کلیدی از مشتریان خود بخواهید انتقادات و پیشنهادات خود را به خطوط اختصاصی شما ارسال نمایند و شما را جهت بهبود خدمت رسانی یاری کنند.
  • اخطاریه

    اگر صاحب آموزشگاه، پلتفرم آنلاین و یا جزء آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که نیازمند یادآوری وقایع به مخاطبین و مشتریان خود است به راحتی می توانید به وسیله پنل اس ام اس مواردی از این قبیل را ارسال کنید. باید بدانید که میتوانید به راحتی این مسئولیت را به سامانه پیامکی خود واگذار کنید تا اقساط، یادآوری ها و تاریخ های مهم دیگر را به طور خودکار به دوستان، مشتریان و همکاران اطلاع دهید.
  • اقساط

    شاید کارگزاری بیمه و یا کسب و کاری داشته باشید که برای رفاه مشتری، اقدام به اقساطی کردن محصولات و یا خدمات خود کرده است! دراین صورت شما نیازمند یادآوری اقساط ماهیانه به مشتریان خود خواهید بود و با توجه به این که تعداد، نام و تاریخ هر قسط برای هر مشتری متفاوت میباشد؛ یادآوری و زمان پرداخت یکی از بزرگترین دغدغه های شما خواهد بود. برای حفظ کیفیت خدمات، اطلاع رسانی و پاسخگویی بهتر، بکارگیری ماژول اقساط بهترین راهکار برای شماست.
  • منشی عضویت

    فرقی ندارد که صاحب سازمان، شرکت ،فروشگاهی بزرگ یا کوچک باشید مطمئنا جمع آوری و ذخیره مشخصات یکی از مهم ترین نیازهای شماست. با استفاده از منشی عضویت پیامکی، دیگر به دریافت و ذخیره مشخصات مشتریان فکر نکنید! شما میتوانید با انتخاب یک خط اختصاصی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک دارد، از مخاطبین خود بخواهید برای عضویت در سامانه اطلاع رسانی سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما کلمه کلیدی مشخصی را به شماره اختصاصی شما، ارسال کنند و همان لحظه به صورت خودکار در لیست مشتریان شما قرار بگیرند. با استفاده از ماژول منشی عضویت، شما یک منشی پیامکی دارید که کار دریافت و ثبت اطلاعات مشتریان را به سادگی برای شما انجام میدهد و اجازه نمیدهد حتی یک مشتری را از دست دهید.
  • تبریکات

    فرض کنید یک فروشگاه لباس فروشی و یا حتی مغازه گل فروشی دارید! برای یادآوری کسب و کار خود به مشتریان سابق از چه روشی استفاده می کنید؟ ارسال پیامک های تبریک و مناسبتی یک راهکار مناسب برای برندسازی و یادآوری کسب‌وکار خود در ذهن مشتری است. با استفاده از این ماژول و دسترسی به تمامی مناسبت ها گامی بزرگ برای کسب‌وکار خود بردارید.
  • هدایا

    تصور کنید برای تعدادی از مشتریان وفادار خود هدیه در نظر گرفته اید، شما میتوانید این هدایا را از طریق سامانه اس ام اس برای مشتریان خود ارسال کنید. اهدای هدایا به مشتریان وفادار یک راهکار عالی برای ایجاد تعامل بین کسب و کار و مخاطبین شماست. کافی است تا از طریق پنل اس ام اس هدایا مجازی نظیر کد شارژ، کد تخفیف و … را تعریف کنید تا کاربران با ارسال کلیدواژه مشخص شده به خطوط اختصاصی شما، بتوانند هدایای در نظر گرفته شده را دریافت نمایند.
  • کد خوان

    اگر خدمات و محصولاتی را به مشتریان ارائه می­دهید بدون تردید با سوالات زیادی از جمله مشخصات محصول و قیمت آن روبرو هستید. با ویژگی کدخوان، مشتریان میتوانند کد محصول را به شماره خط اختصاصی شما ارسال کنند و تمامی مشخصات محصول را از طریق پیامک به صورت خودکار دریافت کنند.
  • پاسخگوی خودکار

    اگر جزء کسب وکارهای خدماتی و ارائه دهنده محصولات به مشتریان مانند رستوران، فروشگاه، دفاتر و…هستید این امکان مخصوص شماست! با استفاده از پاسخگوی خودکار و مشخص کردن یک کلمه کلیدی خاص برای ارسال لیست محصولات، میتوانید لیست محصولاتی که از پیش تعریف کرده اید را با ارسال کلمه کلیدی به شماره اختصاصی خود به صورت خودکار برای مشتریان ارسال کنید.
  • کارت ویزیت

    نگران گم کردن مشتریان خود نباشید! کارت ویزیت الکترونیک هم مانند کارت ویزیت کاغذی شناسامه‌ای برای کسب وکار شماست. این نوع کارت ویزیت به صورت پیامک به تلفن همراه مشتریان شما ارسال می‌‌شود و ماندگاری بیشتری نسبت به کارت ‌ویزیت کاغذی دارد. در کارت ویزیت الکترونیک میتوان مواردی از قبیل لوکیشن، آدرس سایت، شبکه های اجتماعی و… را نیزاضافه نمود.